Spoty reklamowe – jak pozyskać nowych klientów?

Spoty reklamowe to zwykle krótkie produkcje filmowe, których główną funkcją jest promocja usług lub produktów danej firmy. Mogą być emitowane w standardowych mediach (w lokalnej lub ogólnopolskiej telewizji), w przestrzeni publicznej (monitory w komunikacji miejskiej) lub przed seansami w kinach. W czasach powszechnego dostępu do zasobów internetu doskonałym pomysłem jest również udostępnienie spotu reklamowego w serwisach społecznościowych, np. w charakterze treści promowanej na Facebooku albo przed filmami na YouTube. Sporo przykładów dowodzi, że treść udostępniana viralowo w internecie to najlepsza metoda na promocję produktów i usług.

Produkcja spotów reklamowych – liczy się niestereotypowy pomysł

Spoty reklamowe zwykle nie przekraczają 30 sekund i podają treści w bardzo okrojonym formacie, z tej przyczyny przy ich produkcji ważne jest kreatywne, niesztampowe ujęcie wizualizowanego tematu. Z uwagi na to, że bloki reklamowe w tradycyjnych mediach emitowane są w przerwach między programami, ich twórcy prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć uwagę odbiorców. W produkcji spotów reklamowych sporą rolę pełni też właściwie dobrana ścieżka dźwiękowa.

Filmy reklamowe – skorzystaj z usług zawodowców

Produkcja filmów reklamowych jest zadaniem dla zawodowców, którzy posiadają najwyższej jakości sprzęt (kamery tradycyjne i sportowe, stabilizatory obrazu, drony, lustrzanki cyfrowe), a w swojej pracy wykorzystują zaawansowane oprogramowanie do postprodukcji – korekty kolorów, montażu czy dźwięku. Firmy parające się produkcją spotów reklamowych angażują również doświadczonych aktorów i lektorów. Bazą filmu reklamowego jest natomiast fascynujący scenariusz, który przykuwa uwagę potencjalnych klientów, zaskakuje ich swoja inwencją, a nieraz nawet wzruszy lub pobudzi do myślenia.