Projekt gazety dla pracowników

Projekt gazety – zleć wykonanie specjaliście.

Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania ekipy, ale również rodzaj reklamy. Zobaczmy więc, jakie artykuły można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.

Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny

Gazeta firmowa może spełniać dwie role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z najlepszymi pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają duży wpływ na działanie całego przedsiębiorstwa, ponieważ świetnie motywują personel. To powoduje, że pracownicy są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe działania dają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki dowodzą, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie załogi czują odpowiedzialność za produkowane artykuły, podnosi się też jakość usług. Wielką zaletą jest także poprawianie kanałów przepływu informacji między pracownikami, które są częstą przyczyną konfliktów w wielu korporacjach. Gazeta korporacyjna zapewnia również całkowitą przejrzystość planów zakładu.

Projekt gazety – promuj działania przedsiębiorstwa

Oczywiście korporacyjny biuletyn to także wspaniała forma reklamy. Broszura trafia do adresatów takich jak: klienci, media, potencjalni inwestorzy, środowiska uniwersyteckie. Korporacyjny biuletyn w ten sposób spełnia cele promocyjne, podnosi sprzedaż, a także wspiera działania z zakresu public relations. Planując stworzenie firmowego biuletynu powinniśmy przede wszystkim zwerbować redaktorów oraz zaplanować sprawy związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Najlepiej posiłkować się usługami fachowców (tj. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, określą wygląd gazetki i zatroszczą się o kwestie techniczne. korporacyjny biuletyn na pewno osiągnie sukces.

Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]