Przed markami, które wybierają się na targi lub organizują promocję, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale też stanowić dla nich pewną wartość, żeby regularnie z niego korzystali i tą drogą rozwinęli przywiązanie do marki. Takim gadżetem jest miedzy innymi torba z nadrukiem.
Konferencyjne oraz sportowe – warianty toreb z własnym nadrukiem
Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych szybko zauważymy, iż pod kategorią “torba” pojawia się sporo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – bardzo przydatny i chyba najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy imprezy lub logotypu na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze świetnie wygląda, a jednocześnie jest dostatecznie wytrzymały, żeby długo zachować się na materiale. Kolejnym plusem tych toreb jest ich koszt. W zależności od nakładu zamówienia i typu torby, cena najczęściej zaczyna się od paru złotych za sztukę. Grafikę można wykonać też na torbach na laptopa lub torbach sportowych i podróżnych. Są to akcesoria, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz pokazów. Naturalnie, cena toreb tego typu i wykonania nadruku na nich jest wówczas zdecydowanie wyższa – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.
Co zamówić wraz z torbami z własnym nadrukiem?
Agencje prowadzące działania marketingowe zazwyczaj zlecają równoległe wykonanie wielu różnych gadżetów. Powinny więc poszukiwać hurtowni z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze kilkadziesiąt innych produktów promocyjnych do zadruku. Razem z torbami bawełnianymi warto zdecydować się m.in. na nadruk na plecakach typu worek, kosmetyczkach bądź innych użytecznych artykułach z tkaniny albo uzupełnić zamówienie o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze i długopisy, które w dalszym ciągu są uwielbiane przez klientów.