Potrzebujesz więcej informacji o kampaniach SEO? Znakomicie trafiłeś! Wejdź na https://seo4.net.
Przedsiębiorstwa i administratorzy stron internetowych, którzy marzą o tym, by dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to próbowanie działań samemu. Nie mając kwalifikacji w kwestii SEO i nie śledząc regularnie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać poprawnie i – najważniejsze – efektywnie. Druga droga to zatrudnienie na etat biegłego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na koszty. Trzeci sposób to zatrudnienie agencji SEO. Budżet przekazany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz speców od SEO w pracują tam też eksperci od programowania, grafiki, kreatywnego pisania oraz kampanii Google Ads, którzy służą merytoryczną pomocą w tych obszarach.
Wybierz pewną oraz transparentną agencję SEO
Polskich agencji SEO jest wiele. Czym kierować się w toku wyboru firmy, która wywinduje do góry naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Zalecamy postawić na agencję, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, ale także tych kreatywnych czy marketingowych, co roku wzrasta, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z firmą, która działa od około dekady, można mieć pewność, iż dysponuje ona dużym doświadczeniem i może w każdej chwili pochwalić się interesującym portfolio swoich dotychczasowych klientów. Na stronach agencji SEO częstokroć znajduje się sekcja z prezentacją tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy warto przeczytać studia takich przypadków, żeby samemu przekonać się, jakich wyników można się spodziewać po agencji, jak również to z jakimi przeszkodami się mierzyła oraz z jakimi branżami miała do czynienia. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: zawiadamia o harmonogramie zadań na zbliżające się tygodnie, jak również przesyła sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.
Druga ważka kwestia to spersonalizowana oferta i dopasowanie strategii działań do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy odpowiada w przeciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, powinien to być sygnał ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel doświadczonej agencji SEO winien skontaktować się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o kolejne informacje o firmie, konieczne do utworzenia dla niej wszechstronnej oferty. To dane, których nie da się odszukać tak po prostu w sieci, jak np. informacja o realizowanych przedtem działaniach SEO oraz o istotnych dla klienta produktach czy usługach, które potrzebuje wypromować.
Opłata za usługi firmy SEO – na jakie oferty uważać
Przezornie powinno się potraktować firmy SEO, które proponują umowę z opłatą za wypracowany wynik. W takim systemie zleceniodawca płaci firmie SEO wówczas, gdy frazy kluczowe dotrą na określone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top3 albo Top10). To nadal często spotykany model rozliczeń, jednak wiąże się z dużym zagrożeniem – można wszak osiągnąć szybki efekt łamiąc reguły określone przez Google. Stale aktualizowany algorytm również nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, zatem odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych efektów. Jeśli idzie o cenę za usługi agencji SEO, to sporadycznie bywa ona stała – zwykle w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu konieczne są wyższe nakłady finansowe, żeby wykonać drobiazgowy audyt SEO, a potem wprowadzać w życie wszystkie wynikłe z niego zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są o wiele mniejsze.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]